Strategiczna karta wyników

Ocena: 5 (1 głosów)
"W Sears skutecznie wdrażamy zasady strategicznej karty wyników, nadając ostateczny kształt procesowi naszej transformacji. Gorąco popieram pomysły Kaplana i Nortona dotyczące przekazywania wizji i realizacji strategii. Wprowadzając je, nasze przedsiębiorstwo będzie mogło skutecznie wkroczyć na nową drogę rozwoju".Richard T. Quinn

Informacje dodatkowe o Strategiczna karta wyników:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Edukacyjne
ISBN: 9788301147464
Liczba stron: 276

więcej

Kup książkę Strategiczna karta wyników

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Strategiczna karta wyników - opinie o książce

Avatar użytkownika - iwona-w
iwona-w
Przeczytane:2013-08-09, Ocena: 5, Przeczytałam,
Klarowny opis systemu zarządzania opartego na tzw. strategicznej karcie wyników. Przykłady praktycznego zastosowania.
Link do opinii
Inne książki autora
Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki
Kaplan Robert S., Norton David P.0
Okładka ksiązki - Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki

Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów...

Dopasowanie w biznesie
Kaplan Robert S., Norton David P.0
Okładka ksiązki - Dopasowanie w biznesie

Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują, w jaki sposób stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania "strategiczną kartę wyników"...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy