Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom: uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom; zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu; dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy; znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować; skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.
Wydawnictwo: GWP
Data wydania: 2011 (data przybliżona)
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
Liczba stron: 496
"W Sears skutecznie wdrażamy zasady strategicznej karty wyników, nadając ostateczny kształt procesowi naszej transformacji. Gorąco popieram pomysły...
Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują, w jaki sposób stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania "strategiczną kartę wyników"...