Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść dla menedżerów
Autor podejmuje tu najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, menedżerem, czy pracownikiem, niniejsza książka zapewni ci natychmiastową ulgę i nadzieję.
Cztery obsesje wyjątkowego szefa. Opowieść o przywództwie
Tym razem Lencioni skupia się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji często pomijanym, a niezwykle istotnym elemencie życia biznesowego, będącym podstawą trwałego sukcesu. Bohater opowieści- fikcyjny dyrektor naczelny, napotyka wyzwanie tak wielkie, że może ono zachwiać wszystkim, co uważa on za ważne w byciu wyjątkowym przywódcą.
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie
To wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów.
Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej.
Praktyczny przewodnik dla liderów, menedżerów, moderatorów Cel tej książki jest prosty: dać menedżerom, liderom zespołów, konsultantom i praktykom zarządzania narzędzie pomagające wdrożyć koncepcje opisane w Pięciu dysfunkcjach pracy zespołowej. Książka jest napisana w taki sposób, by była łatwa w lekturze jako całość, lecz również by można byłow niej łatwo odnaleźć interesujące danego czytelnika zagadnienie.
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2012 (data przybliżona)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 600
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna...
Gdyby nasi klienci zarządzali swoimi firmami tak, jak zarządzamy naszą rodziną, musieliby zamknąć interes. W tej niezwykłej, przełomowej książce, konsultant...