Materiał przedstawiony w niniejszej publikacji przeznaczony jest do pracy z dziećmi z trudnościami w nauce liter. Dedykowany jest między innymi młodszym dzieciom z dysleksją bądź z lekką niepełnosprawnością intelektualną oraz starszym uczniom z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną.
Uczniowie z trudnościami w nauce bądź z deficytami intelektualnymi potrzebują więcej czasu na opanowanie materiału literowego. Rozwijając umiejętność rozpoznawania i interpretowania bodźców wzrokowych oraz pamięć wzrokową, zwiększamy szanse dzieci na sukces edukacyjno-terapeutyczny.
Prezentowana publikacja jest dodatkowym materiałem edukacyjno-terapeutycznym, może być stosowana jako element pomocniczy przy wprowadzaniu i utrwalaniu liter odpowiadających samogłoskom ustnym.
Wydawnictwo: Harmonia
Data wydania: 2020-02-11
Kategoria: Edukacyjne
ISBN:
Liczba stron: 192
,,Kodowanki na cztery pory roku. Część 2" to zestaw zadań przydatnych podczas zajęć wyrównawczych z matematyki i rewalidacji indywidualnej. Ćwiczenia sprawdzą...
Opowieści, które leczą. Poznaj kojącą moc słowa i znajdź drogę do siebie. Marta wygląda jak milion dolarów, ale nadal oczekuje potwierdzenia, że dobrze...
Chcę przeczytać,