Materiał przedstawiony w niniejszej publikacji przeznaczony jest do pracy z dziećmi z trudnościami w nauce liter. Dedykowany jest między innymi młodszym dzieciom z dysleksją bądź z lekką niepełnosprawnością intelektualną oraz starszym uczniom z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną.
Uczniowie z trudnościami w nauce bądź z deficytami intelektualnymi potrzebują więcej czasu na opanowanie materiału literowego. Rozwijając umiejętność rozpoznawania i interpretowania bodźców wzrokowych oraz pamięć wzrokową, zwiększamy szanse dzieci na sukces edukacyjno-terapeutyczny.
Prezentowana publikacja jest dodatkowym materiałem edukacyjno-terapeutycznym, może być stosowana jako element pomocniczy przy wprowadzaniu i utrwalaniu liter odpowiadających samogłoskom ustnym.
Wydawnictwo: Harmonia
Data wydania: 2020-02-11
Kategoria: Edukacyjne
ISBN:
Liczba stron: 192
W grupie skuteczniej! Grupa nie jest prostą sumą charakterów, zdolności i predyspozycji tworzących ją jednostek. Zespół pracujących ze...
Za pomocą prostej i komunikatywnej formy bajki psycholog Agnieszka Kozak zaprasza do odkrywania i nazywania swoich emocji oraz przyjrzenia się temu, czego...
Chcę przeczytać,