Raport Brodecka

Ocena: 0 (0 głosów)
"Nazywam się Brodeck i nie mam z tym nic wspólnego". Tak zaczyna się tytułowy "raport", najnowsza powieść Philippe?a Claudela, znanego francuskiego pisarza (ur. 1962), autora wielu powieści, wśród nich Szarych dusz (2005) i Wnuczki Pana Linha (2006) wydanych w polskich przekładach w "Czytelniku". W Raporcie Brodecka Claudel opisuje tragiczne wydarzenia rozgrywające się w nieokreślonym czasie i miejscu, choć można się domyślać, że akcja dzieje się gdzieś w Europie (francuska Alzacja? Austria?), wkrótce po II wojnie światowej.

Informacje dodatkowe o Raport Brodecka:

Wydawnictwo: Czytelnik
Data wydania: 2009-03-12
Kategoria: Literatura piękna
ISBN: 978-83-07-03192-7
Liczba stron: 300

więcej

POLECANA RECENZJA

Kup książkę Raport Brodecka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Raport Brodecka - opinie o książce

Inne książki autora
Archipelag Psa
Philippe Claudel0
Okładka ksiązki - Archipelag Psa

Pewnego poranka na plażę jednej z wysp Archipelagu Psa morze wyrzuca trzy ciała czarnoskórych mężczyzn. Wszystko wskazuje na to, że topielcy to emigranci...

Niektóre ze stu żalów
Philippe Claudel0
Okładka ksiązki - Niektóre ze stu żalów

Podupadłe przemysłowe miasteczko zagubione gdzieś we francuskiej Lotaryngii, odcięte od świata powodzią. Po szesnastu latach nieobecności bohater powraca...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy