Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk

Ocena: 0 (0 głosów)
Zadowoleni klienci urzędów w istotny sposób wpływają na kształtowanie się pozytywnej opinii o funkcjonowaniu danego urzędu. Dlatego tak ważne jest ciągłe doskonalenie umiejętności urzędników w zakresie obsługi klientów.W Poradniku m.in.: · Techniki i etapy obsługi klienta · Zasady profesjonalnego zachowania · Jak postępować z trudnym klientem · Praktyczne podpowiedzi, przydatne techniki w radzeniu sobie w sytuacjach konfliktowych · Specyfika formy kontaktu przez telefon,

Informacje dodatkowe o Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-742638-4-9
Liczba stron: 109

więcej

Kup książkę Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy