Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga - coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić do tego, by wybór Twojej firmy był dla klienta oczywisty? Jak się rozwijać? Jak zapewnić ciągłą skuteczność stosowanych metod rozwoju?
Poznaj sekret rozwoju w biznesie
Oddajemy w Twoje ręce nowy, rewolucyjny podręcznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiększyć wydajność biznesową - bez względu na to, czy jesteś jeszcze płotką czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogą Ci się rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. Wyjaśni też, dlaczego najważniejszą wartością Twojej działalności jest klient i dlaczego to właśnie na nim powinieneś skupić uwagę zarówno podczas działań marketingowych, jak i sprzedażowych.
Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegą Twoją wyjątkowość i zaczną Cię postrzegać jako najlepszego gracza na rynku - bez względu na to, gdzie prowadzisz swoją działalność i jakie produkty oferujesz.
C. Richard Weylman jest cenionym i rozchwytywanym konsultantem, specjalizującym się w marketingu i sprzedaży, a także mówcą i ekspertem od spraw mediów. Pełni funkcję przewodniczącego Weylman Consulting Group i dyrektora generalnego Weylman Center for Excellence in Practice Management. Jego artykuły można przeczytać w "Investment Advisor", "Fundfire", "NALU", "GAMA News Journal", a także na stronach internetowych Forbes.com.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2014-09-20
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 163
Książka, która zmienia reguły gry… Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie...
Chcę przeczytać,