Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka, która zmienia reguły gry…

Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić do tego, by wybór Twojej firmy był dla klienta oczywisty? Jak się rozwijać? Jak zapewnić ciągłą skuteczność stosowanych metod rozwoju?

Poznaj sekret rozwoju w biznesie

Oddajemy w Twoje ręce nowy, rewolucyjny podręcznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiększyć wydajność biznesową — bez względu na to, czy jesteś jeszcze płotką czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogą Ci się rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. Wyjaśni też, dlaczego najważniejszą wartością Twojej działalności jest klient i dlaczego to właśnie na nim powinieneś skupić uwagę zarówno podczas działań marketingowych, jak i sprzedażowych.

Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegą Twoją wyjątkowość i zaczną Cię postrzegać jako najlepszego gracza na rynku — bez względu na to, gdzie prowadzisz swoją działalność i jakie produkty oferujesz.

Słowa uznania dla książki "Potęga słowa „dlaczego":

Potęga słowa „dlaczego to książka, którą świetnie się czyta. Na pewno przyda się wszystkim, którzy chcą się dostać na szczyt”. Donald J. Trump,
przewodniczący i prezes Trump Organization
„Richard Weylman odkrywa nowe prawdy dzięki swojej ogromnej wiedzy i doświadczeniu. Tym, którzy odkryli Potęga słowa „dlaczego, mogę tylko powiedzieć jedno: »Czytajcie i zbierajcie żniwa«”. Christopher Forbes,
wiceprzewodniczący Forbes Media
„Książka Richarda powinna się znaleźć na biurku każdego właściciela firmy. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą”. Richard S. Bernstein,
dyrektor generalny Richard S. Bernstein & Associates
Potęga słowa „dlaczego zabierze Cię w cudowną, odkrywczą podróż, która poprawi jakość doznań Twoich klientów, a jednocześnie wzbogaci Twoje doświadczenie zawodowe”. Milton Pedraza,
dyrektor generalny Luxury Institute

Informacje dodatkowe o Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2014-10-24
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324692408
Liczba stron: 208

więcej

Kup książkę Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - opinie o książce

Inne książki autora
Potęga właściwych pytań, czyli jak zdobyć przewagę na konkurencyjnym rynku
C. Richard Weylman0
Okładka ksiązki - Potęga właściwych pytań, czyli jak zdobyć przewagę na konkurencyjnym rynku

Książka, która zmienia reguły gry... Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy