Belgariada dobiega końca. Wkrótce rozstrzygną się losy wszystkich bohaterów i ich świata. Z dwóch Proroctw pozostanie jedno. Żeby zwyciężyć, Garion musi tylko zabić boga. Łatwo powiedzieć...
Gdy się z nimi rozstaliśmy, Garion, Belgarath i Silk wymknęli się z Klejnotem i zmierzali w stronę Miasta Nocy, w którym spoczywa pogrążony we śnie Torak. Ce'Nedra, wspierana przez przyjaciół i Polgarę, zgromadziła ogromną armię i wyruszyła przeciw ludom angarackim, by odwrócić ich uwagę od tego, co robi narzeczony. Gdzie jednak jest armia, wcześniej czy później musi dojść do bitwy, a i na wędrowców czekają w krainach północy liczne niespodzianki - ot, malloreańscy werbownicy, zmysłowe nadrackie kobiety i parę demonów. A Torak zaczyna budzić się ze snu.
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Data wydania: 2006 (data przybliżona)
Kategoria: Fantasy/SF
ISBN:
Liczba stron: 312
Tytuł oryginału: Enchanters' End Game
Język oryginału: Angielski
Tłumaczenie: Paulina Braiter-Ziemkiewicz
Uciekając przed Zakathem i jednocześnie goniąc Zandramas, Garion i jego towarzysze docierają na wyspę Melcenę. Spotykają tam kulawego alchemika Senjiego...
Belgarath Czarodziej i jego córka Polgara, potężna czarodziejka, podążają tropem Klejnotu Aldura, dającego potężną moc. Jeśli nie odzyskają go z...
Chcę przeczytać,