Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu.
...bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.
Jeff Jarvis, dyr. New Media Program, Graduate School of Journalism (Nowy Jork); twórca Entertainment Weekly oraz bloga BuzzMachine
Wiele z książek istniejących na polskim rynku, a dotyczących internetu, znacznie się zdezaktualizowało, dlatego książka Levinsona zdecydowanie warta jest rekomendacji.
dr hab. Barbara Szmigielska, Uniwersytet Jagielloński
Prof. PAUL LEVINSON wykłada na Wydziale Komunikacji i Medioznawstwa w Fordham University w Nowym Jorku. Jest autorem zarówno prac naukowych wysoko cenionych w środowiskach akademickich, jak i popularnych powieści science fiction. Często występuje w telewizji i radiu, publikuje recenzje seriali telewizyjnych na swoim blogu InfiniteRegress.tv. W 2009 roku znalazł się na opracowanej przez The Chronicle of Higher Education liście 10 najlepszych naukowców-użytkowników Twittera.
Informacje dodatkowe o Nowe, nowe media:
Wydawnictwo: WAM
Data wydania: 2010-01-07
Kategoria: Inne
ISBN:
978-83-7505-638-9
Liczba stron: 327
Sprawdzam ceny dla ciebie ...