Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006

Ocena: 0 (0 głosów)
Autor odwołując się do licznych źródeł i opracowań szkicuje historię największych polskich czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych. Opisuje także środowisko dziennikarskie, ewolucję prawa medialnego i dzieje instytucji, które tworzą infrastrukturę mediów. Na ile jest to możliwe i potrzebne, cytuje zawartość mediów, przedstawia ludzi, którzy byli z nimi związani, koncerny medialne, odwołuje się także do ekonomicznego wymiaru funkcjonowania środków komunikowania masowego.

Informacje dodatkowe o Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006 :

Wydawnictwo: WAiP
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 978-83-60807-18-7
Liczba stron: 400

więcej

Kup książkę Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006 - opinie o książce

Inne książki autora
Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006
Tomasz Mielczarek0
Okładka ksiązki - Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006

Autor odwołując się do licznych źródeł i opracowań szkicuje historię największych polskich czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych. Opisuje także środowisko...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy