Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006

Ocena: 0 (0 głosów)
Autor odwołując się do licznych źródeł i opracowań szkicuje historię największych polskich czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych. Opisuje także środowisko dziennikarskie, ewolucję prawa medialnego i dzieje instytucji, które tworzą infrastrukturę mediów. Na ile jest to możliwe i potrzebne, cytuje zawartość mediów, przedstawia ludzi, którzy byli z nimi związani, koncerny medialne, odwołuje się także do ekonomicznego wymiaru funkcjonowania środków komunikowania masowego.

Informacje dodatkowe o Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006 :

Wydawnictwo: WAiP
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 978-83-60807-18-7
Liczba stron: 400

więcej

Kup książkę Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006 - opinie o książce

Inne książki autora
Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006
Tomasz Mielczarek0
Okładka ksiązki - Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006

Autor odwołując się do licznych źródeł i opracowań szkicuje historię największych polskich czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych. Opisuje także środowisko...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy