Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka, którą proponujemy Czytelnikowi, jest bardziej zbiorem wielu pytań niż odpowiedzi, ale też naszym celem nie było danie gotowych rozwiązań, ale raczej pewnych wskazówek, jak wyglądają dziś, ale tez jak mogą być zaprojektowane już w niedalekiej przyszłości nowe praktyki komunikacyjne. Społeczna przestrzeń mediów, dzięki nowym technologiom i internetowi wciąż się poszerza, praktycznie z dnia na dzień przynosząc oryginalne, fascynujące rozwiązania. Zmiany są integralną częścią natury, ale pa

Informacje dodatkowe o Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7611-058-5
Liczba stron: 444

więcej

Kup książkę Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne - opinie o książce

Inne książki autora
Media a komunikowanie polityczne
Marek Sokołowski (red.)0
Okładka ksiązki - Media a komunikowanie polityczne

Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy