Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka, którą proponujemy Czytelnikowi, jest bardziej zbiorem wielu pytań niż odpowiedzi, ale też naszym celem nie było danie gotowych rozwiązań, ale raczej pewnych wskazówek, jak wyglądają dziś, ale tez jak mogą być zaprojektowane już w niedalekiej przyszłości nowe praktyki komunikacyjne. Społeczna przestrzeń mediów, dzięki nowym technologiom i internetowi wciąż się poszerza, praktycznie z dnia na dzień przynosząc oryginalne, fascynujące rozwiązania. Zmiany są integralną częścią natury, ale pa

Informacje dodatkowe o Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7611-058-5
Liczba stron: 444

więcej

Kup książkę Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne - opinie o książce

Inne książki autora
Media a komunikowanie polityczne
Marek Sokołowski (red.)0
Okładka ksiązki - Media a komunikowanie polityczne

Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy