Media a komunikowanie polityczne

Ocena: 0 (0 głosów)
Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania wyborów politycznych i inicjowania kampanii wyborczych. Jego rozwiązanie - zarówno przez kandydujących do różnych szczebli władzy polityków, ich sztaby wyborcze, zaplecza eksperckie jak i zaangażowanych w tym celu specjalistów od marketingu politycznego - może oznaczać sukces albo też klęskę wyborczą...

Informacje dodatkowe o Media a komunikowanie polityczne:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7611-377-7
Liczba stron: 368

więcej

Kup książkę Media a komunikowanie polityczne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Media a komunikowanie polityczne - opinie o książce

Inne książki autora
Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne
Marek Sokołowski (red.)0
Okładka ksiązki - Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne

Książka, którą proponujemy Czytelnikowi, jest bardziej zbiorem wielu pytań niż odpowiedzi, ale też naszym celem nie było danie gotowych rozwiązań, ale...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Arcana
Anna Szumacher
Arcana
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy