Media a komunikowanie polityczne

Ocena: 0 (0 głosów)
Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania wyborów politycznych i inicjowania kampanii wyborczych. Jego rozwiązanie - zarówno przez kandydujących do różnych szczebli władzy polityków, ich sztaby wyborcze, zaplecza eksperckie jak i zaangażowanych w tym celu specjalistów od marketingu politycznego - może oznaczać sukces albo też klęskę wyborczą...

Informacje dodatkowe o Media a komunikowanie polityczne:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7611-377-7
Liczba stron: 368

więcej

Kup książkę Media a komunikowanie polityczne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Media a komunikowanie polityczne - opinie o książce

Inne książki autora
Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne
Marek Sokołowski (red.)0
Okładka ksiązki - Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne

Książka, którą proponujemy Czytelnikowi, jest bardziej zbiorem wielu pytań niż odpowiedzi, ale też naszym celem nie było danie gotowych rozwiązań, ale...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy