Marketing dla studentów kierunków technicznych

Ocena: 0 (0 głosów)

W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.

Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

 

Informacje dodatkowe o Marketing dla studentów kierunków technicznych:

Wydawnictwo: OFICYNA
Data wydania: 2010 (data przybliżona)
Kategoria: Inne
ISBN: 9788326444975
Liczba stron: 483
Język oryginału: angielski

więcej

Kup książkę Marketing dla studentów kierunków technicznych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Curtis Tony0
Okładka ksiązki - Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy