Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Ocena: 0 (0 głosów)

Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.

Podręcznik składa się z czterech części.

Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.

Informacje dodatkowe o Marketing dla inżynierów naukowców i technologów:

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Data wydania: 2011 (data przybliżona)
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788326411847
Liczba stron: 484
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Szkudłapska Aleksandra

więcej

Kup książkę Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Marketing dla studentów kierunków technicznych
Curtis Tony0
Okładka ksiązki - Marketing dla studentów kierunków technicznych

W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: * współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, * elementy marketing-mix...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy