Twórz logotypy, które rzucają na kolana!
Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
Gdzie szukać twórczych inspiracji?
Jak negocjować z klientami?
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.
Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt -- i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
Proces tworzenia logo -- od ołówka do PDF-a.
Zasady wyceniania projektów.
Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.
Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.
Analiza kultowych projektów.
Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.
Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.
Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.
Zrób logo, które stanie się kultowe!
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2015 (data przybliżona)
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
Liczba stron: 176
Tytuł oryginału: Logo Design Love
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Sałbut Bartosz
Bardzo interesująca pozycja dla artystów, twórców, designerów poparta wieloma ciekawymi przykładami.
Po czym poznać dobre logo?Jak wycenić projekt?Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo? Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to...
Uwolnij się od etatu! Jeżeli Twoja praca jest Twoją pasją, należysz do grona wyjątkowo szczęśliwych ludzi. Nie ma nic przyjemniejszego, niż poświęcać...
Przeczytane:2013-01-16,