Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych

Ocena: 0 (0 głosów)
W prezentowanej monografii autor podejmuje próbę opisu sposobów kreowania obrazów świata w tekstach reklamowych na przykładzie tekstów reklamujących samochody oraz tekstów kampanii reklamowej piwa. Przyjęta prze autora perspektywa opisu skomplikowanej rzeczywistości pojęciowej wyłaniającej się z tekstów reklamowych daje możliwość wglądu w charakterystyczne dla reklamy kategoryzacje, nie pokrywające się z kategoryzacjami potocznymi czy naukowymi.

Informacje dodatkowe o Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych:

Wydawnictwo: Trio
Data wydania: b.d
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-83-7436-144-6
Liczba stron: 360

więcej

POLECANA RECENZJA

Kup książkę Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy