Klucz do zarządzania strategicznego

Ocena: 0 (0 głosów)
Co to jest mapa organizacji?Na czym polega strategia emergentna?Dlaczego Mary Parker Follet została uznana za proroka zarządzania?Książka w przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje, że zarządzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodności decyzji menedżerów najwyższego szczebla lub zarządów z misją organizacji, ale również radzenie sobie w sytuacjach niepewności, konfliktowych, związanych z niestabilnością otoczenia, w którym funkcjonują firmy. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.Książka zawiera ponadto: * odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim, * odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę, * rysunki i schematy, * indeks, * słowniczek angielsko-polski.Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla teorii i praktyki zarządzania strategicznego.

Informacje dodatkowe o Klucz do zarządzania strategicznego:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 9788301150846
Liczba stron: 334

więcej

Kup książkę Klucz do zarządzania strategicznego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Klucz do zarządzania strategicznego - opinie o książce

Inne książki autora
Klucz do biznesu międzynarodowego
Sutherland Jonathan, Canwell Diane0
Okładka ksiązki - Klucz do biznesu międzynarodowego

Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy...

Klucz do zarządzania zasobami ludzkimi
Sutherland Jonathan, Canwell Diane0
Okładka ksiązki - Klucz do zarządzania zasobami ludzkimi

Serię stanowią przystępne i rzetelne przewodniki. W sposób syntetyczny wyjaśniają najważniejsze teorie, terminy i przedstawiają sylwetki najbardziej znaczących...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy