Klucz do biznesu międzynarodowego

Ocena: 0 (0 głosów)
Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łac

Informacje dodatkowe o Klucz do biznesu międzynarodowego:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788301157180
Liczba stron: 400

więcej

Kup książkę Klucz do biznesu międzynarodowego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Klucz do biznesu międzynarodowego - opinie o książce

Inne książki autora
Klucz do zarządzania strategicznego
Sutherland Jonathan, Canwell Diane0
Okładka ksiązki - Klucz do zarządzania strategicznego

Co to jest mapa organizacji?Na czym polega strategia emergentna?Dlaczego Mary Parker Follet została uznana za proroka zarządzania?Książka w przystępny...

Klucz do zarządzania zasobami ludzkimi
Sutherland Jonathan, Canwell Diane0
Okładka ksiązki - Klucz do zarządzania zasobami ludzkimi

Serię stanowią przystępne i rzetelne przewodniki. W sposób syntetyczny wyjaśniają najważniejsze teorie, terminy i przedstawiają sylwetki najbardziej znaczących...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy