Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Ocena: 0 (0 głosów)
Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszychEfektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy."Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów. * Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami * Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów * Godzenie skłóconych zespołów * Budowanie relacji biznesowych * Sztuka negocjowania z klientami * Polubowne rozstrzyganie sporów * Rozwiązywanie sporów przed sądem

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-909-7
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi...

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją

W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej --...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy