Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicą, wchodzeniem w stosunki handlowe z przedsiębiorstwami zagranicznymi, negocjowaniem warunków współpracy oraz zawieraniem kontraktów oraz ich realizacją. Autor udziela wielu praktycznych wskazówek, jak unikać zbytniego ryzyka, wykorzystywać różne formy zabezpieczeń czy transferować ryzyko na ubezpieczycieli oraz banki. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, prowadzi liczne szkolenia dla praktyków, a w przeszłości zarządzał filiami zagranicznymi kilku polskich firm.
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2016-02-12
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
Liczba stron: 180
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor...
Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć...
Chcę przeczytać,