Copywriting internetowy

Ocena: 3 (1 głosów)
"Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci. Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!" (Maciej Dutko)

Informacje dodatkowe o Copywriting internetowy:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2013 (data przybliżona)
Kategoria: Edukacyjne
ISBN: 978-83-01-16477-5
Liczba stron: 118

więcej

Kup książkę Copywriting internetowy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Copywriting internetowy - opinie o książce

Avatar użytkownika - Olena
Olena
Przeczytane:2015-04-13, Ocena: 3, Przeczytałam, 52 książki - 2015,
Copywriterska wiedza w mini-pigułce, w dużej mierze złożonej z oczywistości. Powtórzyć rzecz jasna nie zaszkodzi, ale powiewu świeżości spodziewać się nie należy.
Link do opinii
Inne książki autora
Twoja pierwsza strona WWW. Stwórz profesjonalną i funkcjonalną stronę WWW bez znajomości programowania
Maciej Dutko0
Okładka ksiązki - Twoja pierwsza strona WWW. Stwórz profesjonalną i funkcjonalną stronę WWW bez znajomości programowania

Co chciałbyś jeszcze wiedzieć? Zadaj pytanie autorowi - Maciejowi Dutko! Wyślij je na » Błyskawicznie stwórz swoją własną stronę WWW! Gdzie...

E-biznes. Poradnik praktyka
Maciej Dutko0
Okładka ksiązki - E-biznes. Poradnik praktyka

Postaw na biznes w sieci! Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta Taniec na linie, czyli...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy