Instytucje kultury (filharmonie, muzea czy teatry) stanowią - z punktu widzenia finansów i rachunkowości - specyficzne ,,firmy" łączące racjonalność ekonomiczną z misją społeczną i kulturalną. Aspekt finansowy jest często niedoceniany w działalności krajowych instytucji kultury. Na podstawie wyników analiz polskich instytucji kultury autor przedstawia model controllingu wspierający proces zarządzania tymi nietypowymi ,,firmami". Ponadto autor prezentuje w książce zrównoważoną kartę wyników, budżet oraz rachunki kosztów dostosowane do potrzeb tych specyficznych ,,firm". Książka stanowi oryginalny i unikalny wkład w poznanie i ulepszenie mechanizmów finansowego zarządzania w instytucjach kultury. Autor jest wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2017-05-05
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
Liczba stron: 322
Chcę przeczytać,