144 najważniejsze niemieckie czasowniki. Na skróty do znajomości niemieckiego

Ocena: 0 (0 głosów)
Inne wydania:

Czasowniki są duszą języka. Każde niemieckie zdanie zawiera co najmniej jeden czasownik. Języków obcych należy uczyć się w inteligentny sposób. Co jest nam najbardziej potrzebne w języku obcym? Oczywiście to, co jest w nim najczęściej używane! Czyli czasowniki. Znajomość najczęściej używanych czasowników to droga na skróty do znajomości języka obcego.

Czytelnik/uczeń/student znajdzie w książce 144 najczęściej używane czasowniki w języku niemieckim. Zanim nauczy się kolejnych, warto dobrze opanować właśnie TE.

Kto ustalił akurat taką kolejność? Podana w książce kolejność czasowników opiera się na analizie lingwistycznej setek tysięcy niemieckich tekstów i rozmów: po prostu policzono, które słowa występują w niemieckim najczęściej.

Książka jest adresowana do wszystkich uczących się niemieckiego - od podstaw do poziomu B2-C1. O ile początkujący dowiedzą się dzięki niej, które czasowniki są najważniejsze, najpotrzebniejsze i najczęściej używane, o tyle bardziej zaawansowani doszlifują swoje wiadomości i opanują ich używanie także w bardziej złożonych zdaniach

Informacje dodatkowe o 144 najważniejsze niemieckie czasowniki. Na skróty do znajomości niemieckiego:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2014-10-03
Kategoria:
ISBN: 9788375613919
Liczba stron: 240

więcej

Kup książkę 144 najważniejsze niemieckie czasowniki. Na skróty do znajomości niemieckiego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

144 najważniejsze niemieckie czasowniki. Na skróty do znajomości niemieckiego - opinie o książce

Inne książki autora
Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku. Moderne Businesskorrespondenz auf Deutsch
Richard Boehnke0
Okładka ksiązki - Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku. Moderne Businesskorrespondenz auf Deutsch

Tematem książek jest NOWOCZESNA korespondencja w niemieckim świecie biznesu - SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe itp. Zamiast tradycyjnych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy