Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną - trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym wirtualnym torcie.
Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysł jest dobry? Od czego zacząć? Jakie rozwiązania najlepiej zastosować? Jak ograniczyć koszty do minimum? Sam pewnie masz ochotę zadać setki pytań na ten temat. Potrzebujesz więc kompetentnego eksperta i praktyka w jednej osobie; człowieka, który pozwoli Ci rozwiać wszelkie wątpliwości w dziedzinie e-biznesu - Piotra Majewskiego.
Przeczytaj, co mówi na temat e-biznesu, i poznaj odpowiedzi na 125 najważniejszych pytań, m.in.: Jak wejść w internet i odnieść sukces bez wielkich inwestycji? Gdzie są pieniądze w sieci, a gdzie ich nie ma? Jak przeprowadzić efektywną analizę rynku i konkurencji? Jak zacząć, jeśli nie mamy doświadczenia informatycznego i funduszy, ale mamy czas? Jak stworzyć kampanię marketingową dla nowo powstałego portalu? Jak wypromować swój e-biznes skutecznymi i darmowymi metodami? W jaki sposób klienci najchętniej płacą w e-sklepach i jak ułatwić im transakcje? Gdzie szukać i jak znaleźć dobrego copywritera? Jak zwabić klientów do sklepu internetowego? Jak blog może wpływać na sprzedaż?
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2010-09-20
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 224
Druga wojna światowa ściągnęła na Warszawę prawdziwy kataklizm. Niemcy w 1939 i zwłaszcza 1944 roku doszczętnie zniszczyli lewobrzeżną część miasta. W...
Jak myślisz, ile można zarobić na stronie www? Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing Zdobywanie popularności...
Chcę przeczytać,