Wygraj książkę "Ogród Kamili"

Start: 2013-11-06 Koniec: 2013-11-12
Wygraj książkę

Kamila marzy o prawdziwej miłości, własnym domu i różanym ogrodzie. 

 

Jednak los nie jest dla niej łaskawy. Ukochany mężczyzna niespodziewanie znika, zostawiając za sobą pustkę, ból i tajemnicę, zamiast domu jest małe mieszkanko, a ogród kwitnie tylko w wyobraźni. Przed pogrążeniem się w rozpaczy ratuje Kamilę ukochana ciocia i wiara w to, że marzenia się spełniają. 

 

Kamila, bliska utraty nadziei, że kiedyś i dla niej zaświeci słońce, otrzymuje niespodziewany dar od losu. Przedwojenna willa z uliczki Leśnych Dzwonków jest miejscem, o jakim marzyła. Zupełnie jakby ktoś czytał jej w myślach… Jak dalej potoczą się jej losy? Warto się o tym przekonać podczas lektury nowej powieści Katarzyny Michalak Ogród KamiliWarto również wziąć udział w konkursie, który jej właśnie jest poświęcony. 

 

Udział w konkursie:

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wymyślić pytanie, jakie chcielibyście zadać Katarzynie Michalak i wpisać je w formularzu poniżej. Wybrane pytania przekażemy autorce, a najbardziej interesujące nagrodzimy książkami. Warto również dodać Ogród Kamili do swojej wirtualnej biblioteczki - na przykład jako książkę, którą chce się przeczytać. Na Wasze propozycje czekamy do 12 listopada 2013 - trzeba więc się pospieszyć. 

 

Najbardziej aktualne informacje o konkursach książkowych znajdziecie w naszym profilu na Facebooku!

Nagrody otrzymują Beata Ratakowska, Magdalena Dzierżak-Man i Marta Korycka. Serdecznie gratulujemy, nagrody prześlemy pocztą.

Książka
Ogród Kamili
Katarzyna Michalak
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy