Wygraj książkę o sponsoringu!
Książka Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji mającej miejsce m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem autorki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony opracowanie przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie. Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów, mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat. Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą i jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie. Jeśli chcecie dowiedzieć się o nim więcej, weźcie udział w naszym nowym konkursie.
Udział w konkursie:
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na dwa proste pytania. Warto również dodać publikację Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej do swojej wirtualnej biblioteczki - na przykład jako książkę, którą chce się przeczytać. Na odpowiedzi czekamy do 5 kwietnia 2012 - warto więc się pospieszyć!
Laureatami konkursu zostali: Marlena Majko, Krzęcin Kamila Pilawa-Dzięgiel , Słupsk Marek Szwajnoch, Zabrze Serdecznie gratulujemy, nagrody wyślemy pocztą.