Wygraj książkę "Gdy pojawi się problem"

Start: 2012-10-11 Koniec: 2012-10-17
Wygraj książkę

Problemy są nieodłączną częścią życia. Nierozwiązane - mogą nas przytłoczyć i zdominować, spychając w błędną spiralę negatywizmu.

 

Być może szukasz skutecznego rozwiązania problemu w takiej dziedzinie, jak: 

 

- zranienia emocjonalne

- problemy z nadwagą

- problemy małżeńskie

- nałogi i uzależnienia

- obsesje i poczucie winy

- problemy zawodowe

- złe nawyki

- trudności w znalezieniu partnera

- problemy w relacjach.

 

Doświadczenia, które dr Townsend zdobył w zawodzie psychologa i trenera biznesu, nauczyły go, że życie nie zawsze układa się doskonale. Proste podejście do rozwiązywania problemów, przedstawione w książce Gdy pojawi się problem może radykalnie poprawić sytuację. Bóg nie pozostawił nas, byśmy samotnie zmagali się z życiem. Jest nadzieja. Rozwiązania są w zasięgu ręki. Jeśli chcecie się o tym przekonać, sięgnijcie po książkę dr. Townsenda i weźcie udział w naszym konkursie. 

 

Udział w konkursie:


Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na jedno proste pytanie. Warto również dodać poradnik Gdy pojawi się problem do swojej wirtualnej biblioteczki - na przykład jako książkę, którą chce się przeczytać. Na zgłoszenia czekamy do 17 października 2012 - trzeba więc się pospieszyć. 

Laureatami konkursu zostali: Dominika Padzik, Piastów Kamila Kędziora, Tarnobrzeg Agata Wawrzyniak, Wyrzysk Gratulujemy! Nagrody wyślemy pocztą.

Książka
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy