Recenzja książki: Zostań gwiazdą Instagrama

Recenzuje: Magdalena Galiczek-Krempa

Współcześnie, gdy zaawansowana technologia towarzyszy człowiekowi na każdym kroku, także relacje międzyludzkie zostały przeniesione do rzeczywistości wirtualnej. I chociaż zdaje się nam, że otaczamy się setkami znajomych i przyjaciół, to tak naprawdę w większości przypadków mamy do czynienia z internetowymi profilami na jednym z dziesiątków serwisów społecznościowych. Wychodząc naprzeciw wymaganiom współczesności stworzona została platforma dla wszystkich, którzy swoją codzienność uwieczniają i prezentują szerszej społeczności za sprawą cyfrowych fotografii. Instagram, od kilku lat gromadzący miliony użytkowników z całego świata, to jednak nie tylko - jak się okazuje - serwis społecznościowy z miliardem zdjęć. To też narzędzie, które kreatywnym użytkownikom pozwala rozwinąć skrzydła i… zarabiać całkiem spore pieniądze.

Powoli kończy się czas ośmiogodzinnych etatów, gdy pracownicy „od dzwona do dzwona” wykonywali swoje obowiązki, a po skończonej pracy zamykali biura na cztery spusty i z głową pełną popołudniowych czy weekendowych planów wracali do domu. Dzisiaj praca stanowi nieodłączny element życia człowieka i to tylko od nas zależy, czy będzie ona przyjemnością, czy raczej przytłaczającym i wypalającym obowiązkiem. Zostań gwiazdą Instagrama to publikacja, która zachęca czytelnika, by to, co robi dla przyjemności – uwiecznia swoją codzienność, podróże, przygotowane własnoręcznie dania – przekuł na pieniądze i popularność.

Zostań gwiazdą Instagrama to poradnik niewielkich rozmiarów, pełen inspirujących fotografii. Zaprezentowanych zostało w nim pięćdziesiąt profili sławnych instagramerów. Użytkownicy ci w kilku słowach prezentują swój profil, opowiadają, jakie zdjęcia publikują, co ich interesuje i inspiruje oraz wskazują, jak zdobyli popularność i jak dzięki niej zmieniło się ich życie zawodowe. Instagramerzy pokazują, jak wyrwali się z przytłaczającej pracy w korporacjach i jak tylko dzięki własnej kreatywności i pomysłowości stworzyli nowy, pełen nieograniczonych możliwości własny biznes.

Książka Zostań gwiazdą Instagrama obok prezentacji popularnych profili zawiera także sporo przydatnych porad dotyczących prowadzenia własnego konta i zdobywania nowych followersów. Spójność, kreatywność, pomysłowość, zaangażowanie w społeczność serwisu i regularne (ale też nie za częste) publikowanie niebanalnych zdjęć zdaje się prostą drogą do sukcesu. Czy na pewno? Trudno powiedzieć, ale z pewnością warto spróbować.

Publikacja kierowana jest przede wszystkim do użytkowników Instagrama – tych zaawansowanych, szukających inspiracji i pragnących sprofesjonalizować swoje konto, ale także tych, którzy w serwisie stawiają dopiero pierwsze kroki. Jasno napisana, ciekawie edytorsko przygotowana i bogata w inspirujące fotografie książka to pozycja obowiązkowa dla wszystkich entuzjastów serwisów społecznościowych.

Kup książkę Zostań gwiazdą Instagrama

Sprawdzam ceny dla ciebie ...

Zobacz także

Zobacz opinie o książce Zostań gwiazdą Instagrama
Książka
Inne książki autora
Bazgraki piszą po śladzie. Szlaczki. Kapitan Nauka
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Bazgraki piszą po śladzie. Szlaczki. Kapitan Nauka

Rysowanie szlaczków, ćwiczenie motoryki małej i zabawa z Bazgrakami! Ten zeszyt wprowadzi dziecko w niesamowity świat szlaczków, które są doskonałą formą...

Sztuka wywierania wpływu Jak wprowadzić dowolną zmianę
Praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Sztuka wywierania wpływu Jak wprowadzić dowolną zmianę

Wywieranie wpływu na ludzkie zachowanie jest jednym z największych wyzwań stojących przed liderami. Niezależnie od tego, czy jesteś dyrektorem dużego przedsiębiorstwa...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy