Przedsiębiorczość kojarzy się zwykle z pracą na własny rachunek. To duże ryzyko. Nie każda firma odnosi sukces. Choć wejście na rynek jest poprzedzone dokładną analizą, czasem biznes po prostu „nie wypali". Jakie cechy przedsiębiorcy sprzyjają sukcesowi? Jak prowadzić „biznes z ludzką twarzą", nastawiony nie wyłącznie na kwestie ekonomiczne, a na współpracę, pasję i uczciwość? Jaka jest rola edukacji w wychowywaniu przyszłych przedsiębiorców? To główne zagadnienia omówione w książce.
Lektura fascynująca. Niby naukowa, ale napisana stylem bardzo przystępnym. Widać, że do zagadnienia autor podchodzi z pasją.
dr Kalina Beluch
Niniejsza książka jest próbą ukazania najważniejszych składników koncepcji edukacji Kena Robinsona, które świadczą o tym, że...
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie najważniejszych cech Herbartowskiej pedagogiki, która jest w zasadzie filozofią nauczania wychowującego...