Coraz bardziej powszechny termin „influencer” oznacza kogoś, kto swoimi systematycznymi działaniami w sieci wpływa na opinie i decyzje ogółu społeczeństwa. Z influencerem ściśle związany jest instagram, aplikacja umożliwiająca publikowanie zdjęć, filmów oraz wiadomości. Dzięki poradnikowi Pokaż swój styl czytelnik dowie się, Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie. Jest to więc lektura przydatna zwłaszcza dla ludzi młodych (ze szczególnym naciskiem na kobiety), którzy prowadzą (lub taki mają zamiar) bloga modowego, chcąc tym samym stać się ludźmi sukcesu.
Rady zawarte w poradniku są praktyczne. Przekrój omawianych zagadnień jest obszerny i doskonale przemyślany. Aimee Song, jedna z najbardziej wpływowych blogerek modowych świata, pamiętając o trudnościach, z jakimi sama musiała się zmagać, wychodzi naprzeciw początkującym influencerom. Dla nich napisała swój poradnik i zaprasza do lektury. W pięciu rozdziałach zawarła wszystko to, co bezwzględnie potrzebne jest przyszłym blogerom. Wstęp stanowią instaterminy (ułatwiają zrozumienie, zapamiętanie oraz korzystanie z aplikacji), czyli zwroty i pojęcia instagramowe (wraz ze szczegółowymi wyjaśnieniami), które przyjęły się w społeczeństwie.
Poznanie treści właściwej możliwe jest dzięki podróży czytelnika po kolejnych zagadnieniach. Najbardziej podstawowym jest rozdział Tajniki Instagrama, zapewniający ogólną wiedzę z zakresu wykorzystywania możliwości aparatu fotograficznego w telefonie, wyboru skutecznego nicku, budowy feeda (konta na instagramie) oraz konstruowania perfekcyjnej siatki. Rozdział drugi to polecenie: Uchwyć swój styl. Autorka przekazuje w nim podstawowe zasady kompozycji i edycji oraz skupia się na odpowiednich do miejsca i okoliczności zdjęciach stylizacji. W rozdziale trzecim uczy Jak opowiadać historie, skupiając się na doborze tematu, technikach robienia zdjęć, opowiadaniu poprzez siatkę i unikaniu instabanałów. Czwarty rozdział jest kolejnym etapem na drodze do sukcesu: Znajdź i powiększaj grono swoich odbiorców. By temu zadaniu podołać, czytelnik pracuje wraz z autorką nad hasztagami, geotagami, polecaniem kont, dyskusją oraz wyczuciem czasu. Zwieńczeniem jest rozdział piąty czyli Instazłoto: wykorzystywanie Instagrama do celów zawodowych, tworzenie strategii biznesowej i marketing partnerski.
Zamieszczony w lekturze tekst jest przejrzysty, kolejne czynności wyjaśnione są w sposób prosty i całkowicie zrozumiały (krok po kroku), wyraźnie dostrzegalne powiązania między zagadnieniami pozwalają zrozumieć i łatwiej zapamiętać treść. Wysublimowane zdjęcia (pochodzące ze zbiorów Aimee Song) z powodzeniem można zaliczyć do instruktażowych. Każdy rozdział zakończony został materiałem powtórzeniowym (kontrola wiedzy, uzupełnianie braków). Pomocą służą również podkreślenia, wytłuszczenia, adresy stron internetowych oraz zamieszczony na końcu książki alfabetyczny Indeks.
Ten, komu zależy na zaistnieniu na obecnym rynku, powinien sięgnąć po napisaną z sercem publikację Wydawnictwa Znak. Po jej lekturze bez wątpienia stanie się instaprofesjonalistą.