Wyprawa 1907 to niezwykłe połączenie książki oraz gry. Żeby w nią zagrać, trzeba, mając przed sobą książkę, wejść na stronę www.wyprawa1907.pl . Korzystając ze wskazówek oraz wpisów do dziennika, rozwiązujemy zagadki. Jeśli nie mamy (trwale lub czasowo) dostępu do Internetu, możemy przeczytać dziennik z przedziwnego rejsu i podziwiać rysunki – ładne, choć budzące niepokój, czarno-białe szkice. Są też zadania, które można wykonywać bez zaglądania do sieci, jak labirynt czy składanie słowa z brakujących liter.
Całość jest podzielona na dwie wyraźne części. Pierwsza to ozdobione rysunkami wskazówki do gry. Druga – dla tradycyjnych czytelników – pełna wersja dziennika z niezwykłej morskiej wyprawy.
Atutami publikacji są: dobry pomysł (połączenie książki z grą), ciekawy opis wyprawy oraz rysunki. Wadę znalazłam jedną – druk. Czcionka jest stanowczo za mała, może męczyć oczy.
dr Kalina Beluch
Drugi tom przygód X-Men z nowej serii wydawniczej Marvel NOW! 2.0. Gdy część X-Men rusza do Dziwoświata, żeby ratować mutantów, którzy trafili tam...
Nauka ortografii może być przyjemna. Wystarczą tylko ciekawe zadania i łamigłówki ortograficzne dla uczniów klasy 2 oraz odpowiedni pisak. To wszystko...