W piątek 17 grudnia na Netfliksie ukazał się drugi sezon serialu Wiedźmin. Z tej okazji amerykańska marka kosmetyków Old Spice stworzyła kampanię reklamową utrzymaną w klimacie serialu.
Fot. materiały prasowe Netflix / Katalin Vermes
- Marka Old Spice nawiązała współpracę z Netfliksem
- Stworzono sześć zapachów nawiązujących do serialu Wiedźmin
- Więcej informacji ze świata książki i filmu można znaleźć na łamach serwisu Granice.pl
Na świecie pewnie wielu mężczyzn chciałoby być jak Geralt. Teraz jest to możliwe, bo firma Old Spice stworzyła serię dezodorantów inspirowanych serialem Netflixa Wiedźmin.
Możesz pachnieć jak Geralt z Rivii
Nie od dziś wiadomo, że Wiedźmin to żyła złota. Wiele marek chciałoby na fali popularności serialu zbić interes. Najprawdopodobniej uda się to amerykańskiej firmie kosmetycznej dla mężczyzn. Old Spice nawiązało współpracę z Netfliksem, w wyniku czego stworzono ciekawą kampanię reklamową.
Czytaj także: Wiedźmin - sezon 2. Recenzja serialu
Nowy spot reklamowy nawiązuje do pierwszego sezonu serialu, a dokładnie do postaci, która prowadzi gospodę. Bohater śpiewa o świecie, w którym nic nie pachnie dobrze, bo nie istnieje jeszcze dezodorant marki Old Spice. Pieśń zatytułowana jest Oda do zapachu.
Reklamę można obejrzeć poniżej:
Dezodoranty marki Old Spice, które pachną Wiedźminem
Marka postawiła na sześć zapachów, które nawiązują do Wiedźmina. Zapachy zostały podzielone na te przyjemne oraz na te dyskusyjne. Pod nazwą przyjemną kryją się trzy rodzaje: Pod pachami Yennefer, Blaviken, Zapach niespodzianki.
Czytaj także: Zrobili niespodziankę fanom! Oto zwiastun prequela „Wiedźmina”
W kategorii dyskusyjnych zapachów znalazły się zapachy: Płotka, Woda po kąpieli Geralta i Zwłoki Kikimory. Trzeba przyznać, że firma miała fantazję, wymyślając te osobliwe nazwy.
Gdzie kupić Wodę po kąpieli Geralta?
Amerykańscy fani serialu mogą dostać dezodoranty poprzez stronę WWW, gdzie przygotowano specjalny quiz. Jest to oferta specjalna do wyczerpania zapasów, jednak przewidziano także 1000 nagród pocieszenia.