Ponad 900 tysięcy książek opowiadających o ochronie środowiska i „Gangu Fajniaków” – maskotek Biedronki – sprzedanych zostało w popularnej sieci supermarketów.
Od kilku tygodni w supermarketach Biedronka klienci mają szansę zbierać naklejki, które następnie wymienić mogą na maskotki związane z nową akcją lojalnościową – „Gangiem Fajniaków”.
Czytaj także: "Gang Fajniaków" – Biedronka rusza z nową akcją. Pojawi się też książka
Podobnie jak w ubiegłych latach, także i w tym roku wraz z maskotkami do sprzedaży trafiły książki, w których głównymi bohaterami były pluszaki oferowane w ramach akcji lojalnościowej. W tym roku autorem książek był Marcin Przewoźniak.
Gang Fajniaków – nie tylko maskotki
Na rynku ukazały się książki Gang Fajniaków i miasto marzeń, Gang Fajniaków i sprzątanie świata oraz najnowsza część dostępna od 16 listopada – Gang Fajniaków. Na tropie Stefka. Za ilustracje książeczek odpowiada Małgorzata Detner. Pozycje dostępne są w oficjalnej sprzedaży jedynie w Biedronce.
Jak poinformowała Biuro Prasowe Biedronki, książki z serii „Gang Fajniaków” w ciągu ostatnich tygodni sprzedały się łącznie w ponad 900 tysiącach egzemplarzy!
– Cieszymy się, że już od pierwszego dnia akcji nie tylko same Fajniaki podbiły serca klientów, ale udało się to także książce z ich przygodami, która trafiła do setek tysięcy dzieci w Polsce – mówiła Dorota Wrotek-Gut z sieci Biedronka. – Liczymy na to, że dzięki naszej akcji Fajniaki w przystępny sposób pokażą dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a my wszyscy możemy pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki.
Gang Fajniaków – do kiedy trwa popularna akcja?
Książki o Fajniakach sprzedawane są od końca sierpnia. Zaledwie ciągu 10 dni od momentu pojawienia się akcji, sieć Biedronka zanotowała sprzedaż 140 tysięcy książek. Opowieść przedstawiają losy bohaterów najnowszego „Gangu” – m.in. Kropelkę Ksenię, Dęba Dyzia, Pieska Piotrusia i resztę ferajny.
Czytaj także: 140 tysięcy sprzedanych książek Gang Fajniaków"
„Gang Fajniaków” to kolejna odsłona popularnej akcji Biedronki – w przeszłości klienci kolekcjonowali już maskotki warzyw i owoców oraz leśnych zwierząt. Nowa odsłona akcji uświadamiać ma najmłodszych klientów sieci o tym, jak ważna jest ochrona środowiska. Naklejki, które następnie wymienia się na maskotki i książki, zbierać można do 21 listopada. Klienci będą mieli czas na wymianę naklejek lub zakup maskotek i książek do 5 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.