Editio Red, ceniona marka w branży wydawniczej, zamieściło w mediach społecznościowych informację o rebrandingu. Od 14 lutego Editio Red będzie mieć nową identyfikację wizualną, odzwierciedlającą wartości, misję i ewolucję marki.
Po wielu latach zaangażowania w rozwijanie i promowanie literatury kobiecej Editio Red zdecydowało się na odświeżenie swojego wizerunku, aby lepiej odpowiadać na dynamiczne zmiany w świecie wydawniczym i sprostać oczekiwaniom czytelników. Editio Red od początku działalności wydaje literaturę dla kobiet, które szukają w niej pełnych gorących emocji historii.
Jak mówi wydawca: „Zmieniamy się – na lepsze! – aby w ten sposób odzwierciedlić naszą ewolucję; to również ukłon w stronę rosnącej społeczności miłośniczek książek z gatunku romansu. Ten krok pozwoli nam lepiej komunikować nasze wartości i zaangażowanie w dostarczanie wysokiej jakości treści. Zmiana obejmuje nie tylko wygląd zewnętrzny marki, ale również jej podejście do interakcji z czytelnikami. Nowe logo jest rezultatem przeprowadzonych badań rynkowych i rozmów z czytelnikami. Rebranding wyznacza innowacyjny kierunek, w jakim chcemy iść. Stawiamy na jakość i różnorodność w świecie literatury. Planujemy wydawać szeroki repertuar powieści: od lekkich i uroczych po bardziej zmysłowe, intensywne, w mrocznym klimacie. Dlatego też hasłem przewodnim zmiany jest »light & darkness« – wierzymy, że te dwa słowa w pełni oddają naszą intencję”.
Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla unikalny charakter Editio Red, równocześnie utrzymuje ciągłość z dotychczasowym dziedzictwem marki. Efektem zmiany są nowe kolory, nowoczesny design logo i motyw przewodni w postaci róży; zaktualizowana została także strona internetowa, dostosowana do współczesnych standardów.
Wraz z nowym wizerunkiem firma planuje różne inicjatywy, w tym wprowadzenie nowych tytułów, autorskie projekty i innowacyjne formy dostarczania treści, aby spełniać zmieniające się oczekiwania miłośniczek literatury kobiecej.