Diamond Finance świętuje 15-lecie działalności – od lokalnej firmy do ogólnopolskiej multiagencji

Data: 2024-12-03 08:28:24 | aktualizacja: 2024-12-03 09:04:08 | artykuł sponsorowany | Ten artykuł przeczytasz w 4 min. Autor: Autor X
udostępnij Tweet

Obrazek w treści Diamond Finance świętuje 15-lecie działalności – od lokalnej firmy do ogólnopolskiej multiagencji [jpg]

Diamond Finance, firma pochodząca z Bydgoszczy, obchodzi w tym roku swoje 15-lecie. W ciągu tego czasu multiagencja ubezpieczeniowa przekształciła się z lokalnej inicjatywy w jednego z liderów rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego w Polsce.

 

Diamond Finance to wielokrotnie nagradzana, ogólnopolska multiagencja ubezpieczeniowo-finansowa, działająca na rynku od 2009 roku. Wyróżnia ją odwaga w korzystaniu z niestandardowych i nowoczesnych rozwiązań oraz partnerski model współpracy.

„Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, co osiągnęliśmy przez ostatnie 15 lat. Nasza firma zawsze stawiała na satysfakcję partnerów – pośredników ubezpieczeniowych, którzy pomagają nam aktywnie rozbudowywać naszą sieć. To właśnie ich zadowolenie jest dla nas największym wyróżnieniem i motywacją do dalszej pracy” – mówi Lech Gutkowski, prezes Diamond Finance.

Biznes w rodzinnej atmosferze

Esencją modelu biznesowego Diamond Finance jest hasło „Twoja marka, nasze zasoby”. To nie tylko marketingowy slogan, ale fundamentalna zasada, według której firma postępuje.

„Obecnie współpracujemy z niemal 800 partnerami. Dbamy o to, aby każdy z naszych agentów był traktowany indywidualnie i sprawiedliwie. Aktywnie wspieramy rozwój nowych osób w firmie, prowadząc ich krok po kroku przez świat branży. To takie nasze „diamenty”, dla których przyjmujemy rolę doświadczonego „jubilera”” – opowiada Lech Gutkowski.

Strategia Diamond Finance opiera się na elastyczności – multiagencja nie narzuca partnerom wyłączności, pozwalając im dowolnie kształtować swoją rynkową tożsamość.

„Stawiamy na atmosferę rodzinnego biznesu, unikając korporacyjnej biurokracji. Skupiamy się na efektywności i wspólnym rozwoju, a dzięki temu tworzymy coś wartościowego i trwałego. Realizujemy wspólne cele, dążąc do tego, by Diamond Finance było synonimem jakości i innowacyjności w świecie finansów” – dodaje prezes multiagencji.

Innowacyjność wpisana w DNA

Diamond Finance nie boi się nowych wyzwań i chętnie wdraża nowoczesne narzędzia sprzedażowe, które pozwalają na nieustanny rozwój. Firma świadczy kompleksowe usługi pośrednictwa ubezpieczeniowego, oferując produkty ponad 40 towarzystw ubezpieczeniowych, w tym takich gigantów jak ERGO Hestia, Warta, czy PZU.

„Patrząc wstecz, widzimy, jak daleko zaszliśmy – od pierwszych kroków na rynku do ogólnopolskiej sieci. To, co nas wyróżnia, to nie tylko innowacyjne podejście, ale przede wszystkim pasja do tego, co robimy. Każdy dzień to dla nas nowe wyzwanie i szansa na dalszy rozwój.” – mówi Adam Lejbman, wiceprezes Diamond Finance, odpowiedzialny między innymi za koordynację i rozwój struktury firmy.

Rozwój narzędzi dla Partnerów

W ostatnich latach Diamond Finance mocno zainwestowało w rozwój narzędzi wspierających codzienną pracę agentów ubezpieczeniowych. Przykładem jest kalkulator ubezpieczeń komunikacyjnych DFS24, umożliwiający szybkie porównanie ofert 19 towarzystw ubezpieczeniowych. Narzędzie zostało rozszerzone o funkcje CRM, co pozwala agentom skuteczniej zarządzać relacjami z klientami.

„Staramy się na bieżąco odpowiadać na potrzeby naszych partnerów. Kadra menadżerska Diamond Finance, posiadająca odpowiednie wykształcenie i doświadczenie w dziedzinie pośrednictwa ubezpieczeniowego, zapewnia im profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu wdrożenia i sprzedaży.” – podkreśla Adam Lejbman.

Firma wprowadziła także wewnętrzny system do ewidencji i dokumentacji ePartner, który umożliwia skuteczną archiwizację dokumentów i zapewnia zgodność z obowiązującymi przepisami. Bardzo lubianym rozwiązaniem wśród Partnerów jest również KalenDiaFin – kalendarz szkoleń i egzaminów, który pozwala agentom w wygodny sposób nawigować wszystkie szkolenia – zarówno wewnętrzne, jak i organizowane przez zakłady ubezpieczeń.

Nie można pominąć uruchomionej na piętnastolecie firmy platformy sprzedażowej, gdzie klienci mogą wygodnie zakupić ubezpieczenia nie ruszając się z domu i w wyjątkowych cenach – korzystając z kodów partnerskich agentów Diamond Finance.

„Działamy zgodnie z obecnymi trendami, chętnie korzystamy z benefitów postępującej cyfrowej transformacji cyfrowej. Wierzymy, że dzięki temu nasi Partnerzy mogá działać jeszcze skuteczniej, a to przekłada się na satysfakcję klientów i rozwój naszego biznesu.” – podsumowuje Lech Gutkowski.

Diamond Finance – współpraca na jasnych regułach, partnerstwo i wspólny rozwój w rodzinnej atmosferze. Ty też możesz zostać Partnerem.

Tagi: sponsorowany,

Zobacz także

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Recenzje miesiąca
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Skazana na niepamięć
B. M. W. Sobol ;
Skazana na niepamięć
Nóż
Salman Rushdie
Nóż
Apaszka w kwiaty jabłoni
Anna Wojtkowska-Witala
Apaszka w kwiaty jabłoni
Pokaż wszystkie recenzje