Popularna akcja marketingowa sieci sklepów Biedronka – Świeżaki – zdobyła niesamowicie wielką popularność. Nic więc dziwnego, że właściciele sieci postanowili kontynuować jej sukces w kolejnych edycjach. Przy ubiegłorocznej akcji związanej z Gangiem Słodziaków, pojawiły się jednak także książki…
O historiach autorstwa Renaty Piątkowskiej pisaliśmy już wcześniej. Teraz dowiadujemy się jednak, że książki o Słodziakach okazały się tak wielkim sukcesem, że Biedronka sprzedała ponad milion egzemplarzy!
- Już niemal od 10 lat książki są stałym elementem oferty Biedronki – można je znaleźć we wszystkich sklepach sieci. Z roku na rok są coraz bardziej popularne. Jednak efekt naszej akcji „Gang Słodziaków”, czyli 1 mln wydanych egzemplarzy obu części przygód Słodziaków przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że w tak pozytywny sposób udało nam się wpłynąć na zwyczaje czytelnicze Polaków – mówi Piotr Szymanowicz, lider akcji Gang Słodziaków.
Na literacką serię Gangu Słodziaków składały się dwie książki – Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków oraz Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków. Ceny książek był zaś bardzo atrakcyjne, klienci Biedronki mieli szansę kupić historię leśnych Słodziaków za jedyne 9,99 zł lub otrzymać za darmo, gdy uzbierało się 15 naklejek z akcji promocyjnej.
Oprócz akcji ze Słodziakami, sklepy Biedronka oferują w stałej sprzedaży beletrystykę, z reguły w okazyjnych, obniżonych cenach.