Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką

Ocena: 0 (0 głosów)
Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, a także ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartośc

Informacje dodatkowe o Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-7441-658-0
Liczba stron: 362

więcej

Kup książkę Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy