Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką

Ocena: 0 (0 głosów)
Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, a także ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartośc

Informacje dodatkowe o Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-7441-658-0
Liczba stron: 362

więcej

Kup książkę Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zyskać przewagę Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką - opinie o książce

Reklamy