Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie? Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki. Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej. Przeczytaj tę książkę i: określ, z jakimi klientami chcesz pracować; zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?); znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie; zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali; sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze. Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę -- oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców. Twój los może być inny!
Informacje dodatkowe o Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś n:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0851-6
Liczba stron: 352
Sprawdzam ceny dla ciebie ...