Zarządzanie zasobami ludzkimi. Kompetencje. Nowe trendy. Efektywność

Ocena: 0 (0 głosów)
Publikacja stanowi nowe ujęcie i konfigurację treści dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi. We wszystkich obszarach tego zarządzania przejawia się aspekt kompetencyjny. W rozdziale I przedstawiono kontekst terminologiczno-historyczny, ze szczególnym podkreśleniem potencjałowego traktowania ludzi w organizacji. Treści zawarte w rozdziale II są rozważaniami autora przeniesionymi z jego rozprawy habilitacyjnej na temat: Model kompetencji menedżerów organizacji samorządowych. Obszary zadaniowe zarządzania zasobami ludzkimi przedstawiono w kontekście ilości i jakości kompetencji. Ujęcie takie przejawia się również w treściach rozdziałów, w których zawarto problematykę kariery zawodowej oraz marketingu kadrowego. W rozdziale VI omówiono zagadnienia wypożyczania pracowników, wydzielania czynności kadrowych na zewnątrz organizacji oraz zwolnień monitorowanych.

Informacje dodatkowe o Zarządzanie zasobami ludzkimi. Kompetencje. Nowe trendy. Efektywność:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-7285-327-1
Liczba stron: 134

więcej

Kup książkę Zarządzanie zasobami ludzkimi. Kompetencje. Nowe trendy. Efektywność

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zarządzanie zasobami ludzkimi. Kompetencje. Nowe trendy. Efektywność - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy