Zarządzanie wzrostem firmy

Ocena: 0 (0 głosów)
Spójrz, jak żyją mali przedsiębiorcy. Nie mają chwili spokoju. Bieżące sprawy firmy spędzają im sen z powiek. Ciągle są zabiegani i gubią się w natłoku spraw. A wyniki działalności nie dają im satysfakcji. Jeżeli tak postępujesz, to nie prowadzisz firmy w żadnym kierunku, lecz dryfujesz wraz z nią.Kto powiedział, że biznes musi tak wyglądać? Twoja firma może funkcjonować bez zacięć nawet, gdy jesteś nieobecny. Pomyśl, ile swobody i czasu możesz przez to zyskać. Będziesz mógł poświęcić czas na to, co lubisz, a także na sprawy, które tradycyjnie odkładałeś na później: analizę finansów firmy, poszukiwanie atrakcyjnych możliwości w otoczeniu czy zdobywanie informacji o rynku. Przestań niewolniczo pracować i łatać dziury, a zajmij się tym, co jest rolą przedsiębiorcy: zarządzaniem i planowaniem działań firmy.96% małych firm upada w ciągu pierwszych 10 lat działalności. Przerażające, ale bardzo prawdziwe. Możesz poprawić tę statystykę. Jak? Przez lepsze zarządzanie finansami. To nie konkurencja ani siła wyższa decyduje o tym, że firma upada. Problemem jest to, że przedsiębiorcy często błędnie pojmują swoją rolę w firmie. Fryzjerowi wydaje się, że skoro potrafi ścinać włosy, to bez problemu poradzi sobie z prowadzeniem salonu fryzjerskiego. A ktoś, kto parzy dobrą kawę, chce założyć kawiarnię. Takie myślenie jest złudne. Jako przedsiębiorca potrzebujesz wiedzy o tym, jak kierować całą firmą, a nie o tym, jak wykonywać w niej poszczególne zadania.Autorka, Angie Mohr -- doświadczony ekspert od zarządzania finansami i rozwojem przedsiębiorstwa -- podpowie Ci, jak: * zarządzać finansami (podstawy księgowości i planowania finansowego); * kierować wzrostem firmy (poszerzanie rynku zbytu, planowanie działań w długim okresie); * organizować czas pracy i przeznaczać go na działania strategiczne; * stworzyć system firmy: zamienić przedsiębiorstwo w sprawną maszynę; * analizować otoczenie (klienci, konkurenci i dostawcy); * skutecznie inwestować w marketing i reklamę; * prowadzić politykę kadrową (prawo pracy, zasady wynagradzania); * określać wartość firmy.

Informacje dodatkowe o Zarządzanie wzrostem firmy:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0091-4
Liczba stron: 160

więcej

Kup książkę Zarządzanie wzrostem firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zarządzanie wzrostem firmy - opinie o książce

Inne książki autora
Zarządzanie finansami. Co mówią liczby
Angie Mohr0
Okładka ksiązki - Zarządzanie finansami. Co mówią liczby

Zwięźle i jasno przekazana wiedza, poparta przykładami --to intratna propozycja dla wiecznie zajętych przedsiębiorców Jak czytać sprawozdania finansowe...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy