W książce starano się wyjaśnić, dlaczego coraz więcej firm podejmuje wyzwanie zarządzania wiedzą i jakie wiążą się z tym korzyści. Wskazano również na zadania, które stoją przed specjalistami ds. zarządzania wiedzą. Zawarty tu przegląd idei, procesów i narzędzi zarządzania wiedzą jest efektem wieloletnich badań i bogatych doświadczeń autorów. Podają oni praktyczne wskazówki, przytaczają przykłady oraz omawiają najważniejsze zagadnienia dotyczące wykorzystania wiedzy w organizacji:§ nowe wyzwania związane z zarządzaniem wiedzą,§ definiowanie, identyfikowanie oraz pozyskiwanie zasobów wiedzy,§ gromadzenie, rozpowszechnianie i ochrona wiedzy,§ sposoby oceny i pomiaru efektów stosowanych w firmie technik zarządzania wiedzą.Umiejętność zarządzania kapitałem intelektualnym staje się dziś, w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, koniecznością dla każdej firmy, która chce przetrwać i skutecznie konkurować z innymi. Zarządzanie wiedzą wszystkich pracowników może nie tylko zwiększyć efektywność przedsiębiorstwa, ale przede wszystkim wpłynąć na poprawę jego innowacyjności i wzrost satysfakcji klienta.Adresaci:kadra zarządzająca, studenci i wykładowcy zarządzania, konsultanci i doradcy ds. zarządzania wiedzą.
Informacje dodatkowe o Zarządzanie wiedzą w organizacji:
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-88597-77-9
Liczba stron: 352
Sprawdzam ceny dla ciebie ...