Podstawą sprawnego działania firmy jest poprawna komunikacja pomiędzy jej pracownikami. Rozwój technologii diametralnie zmienił wiele kanałów komunikacji, ale jej podstawowe zasady nadal pozostają te same. Lepiej się porozumiewamy, gdy wiemy więcej o sobie samych, myślimy o tym, jak się komunikować, i działamy stosownie do okoliczności i sytuacji. Opanowanie zasad formułowania swoich myśli i umiejętności słuchania innych ludzi ma ogromny wpływ na wizerunek menedżera lub pracownika.
Książka "Zamknij się i słuchaj" to zbiór porad, przygotowany przez ekspertów w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej. Jest przeznaczona dla tych wszystkich, którzy stają przed trudnym wyzwaniem -- być usłyszanym przez innych -- czy to podczas rozmowy o zarobkach, czy w trakcie prezentacji swojego projektu, czy też w czasie publicznych wystąpień. Uczy sprawnego mówienia, słuchania, pisania, czytania i odczuwania -- wszystkiego, co jest niezbędne, aby przekonać innych do swoich racji. Poznawanie swojej osobowości Wypracowanie własnej strategii komunikowania się Umiejętność czytania, pisania i przekonywania Mówienie i słuchanie tego, co mówią inni Komunikacja niewerbalna
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2005-01-12
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 200
Metody trenerów brytyjskiego futbolu.Poznaj je i zastosuj na własnym biznesowym boisku * Sprawdź, czy masz predyspozycje do kierowania zespołem *...
Chcę przeczytać,