Współczesne tendencje w handlu międzynarodowym

Ocena: 0 (0 głosów)
Międzynarodowa wymiana handlowa dokonująca się we współczesnej gospodarce światowej, przy udziale praktycznie wszystkich państw i gospodarek narodowych, na bardzo różnych płaszczyznach oraz w różnych formach i konfiguracjach, znacznie odbiega od tradycyjnego rozumienia i spostrzegania handlu zagranicznego (handlu międzynarodowego). Okazuje się bowiem, że dzisiejszy handel to nie tylko wymiana dóbr materialnych (towarów) i usług, ale coraz częściej także praw patentowych, licencji, know-how czy n

Informacje dodatkowe o Współczesne tendencje w handlu międzynarodowym:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-60011-58-4
Liczba stron: 395

więcej

Kup książkę Współczesne tendencje w handlu międzynarodowym

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Księga Psalmów. Nowy Przekład Dynamiczny
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Księga Psalmów. Nowy Przekład Dynamiczny

Nowy, dynamiczny przekład Księgi Psalmów to zwiastun zakrojonego na wielką skalę projektu, który ma objąć przekład całego Pisma Świętego...

Jak wiązać krawaty
Praca Zbiorowa0
Okładka ksiązki - Jak wiązać krawaty

Sposobów wiązania krawatów jest o wiele więcej, niż to sobie wyobraża niejeden mężczyzna. Książeczka ta zawiera praktyczne wskazówki dotyczące efektownych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy