Współczesna analiza strategii

Ocena: 0 (0 głosów)

Autor - światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:

najważniejsze narzędzia analizy strategicznej główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa) społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy.


Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.

Informacje dodatkowe o Współczesna analiza strategii:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2016-06-16
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788326411915
Liczba stron: 656

więcej

Kup książkę Współczesna analiza strategii

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy