Autor - światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:
najważniejsze narzędzia analizy strategicznej główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa) społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy.
Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2016-06-16
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 656