Współczesna analiza strategii

Ocena: 0 (0 głosów)

Autor - światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:

najważniejsze narzędzia analizy strategicznej główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa) społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy.


Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.

Informacje dodatkowe o Współczesna analiza strategii:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2016-06-16
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788326411915
Liczba stron: 656

więcej

Kup książkę Współczesna analiza strategii

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy