Książka ta została przygotowana jako podręcznik ekonomii międzynarodowej, przeznaczony głównie dla słuchaczy studiów nie związanych z ekonomią takich jak biznes, stosunki międzynarodowe, polityka publiczna czy rozwój gospodarczy. Została napisana w taki sposób, aby umożliwić zapoznanie się z zagadnieniami ekonomii międzynarodowej zarówno studentom, jak i osobom, które takiej wiedzy potrzebują na płaszczyźnie zawodowej. Zakładając wcześniejszą niewielką styczność czytelnika z ekonomią i matematyką, podręcznik, opisując zagadnienia handlu zagranicznego, produkcji zagranicznej czy też międzynarodowych finansów, wykracza poza typowo finansowo-handlową dychotomię.
Autor stara się przedstawić problematykę z bardziej praktycznego niż akademickiego punktu widzenia, dostarczając czytelnikowi materiał, który jest niezbędny, aby stać się efektywnym analitykiem zagadnień ekonomii międzynarodowej.
Aktualne wydanie wprowadza dodatkową tematykę, taką jak produkcja globalna, globalny przepływ kapitału, migracja czy Model Rikardiański. Przedstawia także organizacje międzynarodowe takie jak IMF. Wykorzystano też aktualne przykłady zagadnień bieżących, jak na przykład Brexit.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2024-12-17
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
Liczba stron: 600
Tytuł oryginału: High-Impact Content Marketing: Strategies to Make Your Content Intentional, Engaging and Effective