Workforce Scorecard

Ocena: 0 (0 głosów)
In a marketplace fueled by intangible assets, anything less than optimal workforce success can threaten a firmżs survival. Yet in most organizations, employee performance is both poorly managed and underutilized. The Workforce Scorecard argues that current management and human resource practices hinder employeesż ability to contribute to strategic goals. To maximize the power of their workforce, organizations must meet three challenges: view their workforce in terms of contribution rather than cost; replace benchmarking metrics with measures that differentiate levels of strategic impact; and make line managers and HR professionals jointly responsible for executing workforce initiatives.Building on the proven model outlined in their bestselling book The HR Scorecard, Mark Huselid, Brian Becker, and coauthor Richard Beatty show how to create a Workforce Scorecard that identifies and measures the behaviors, competencies, mind-set, and culture required for workforce success and reveals how each dimension impacts the bottom line.Practical and timely, The Workforce Scorecard offers crucial lessons for leveraging human capital to achieve strategic success.

Informacje dodatkowe o Workforce Scorecard:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-1-59139-245-3
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Workforce Scorecard

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Workforce Scorecard - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy