Word to jeden z najpopularniejszych programów biurowych. Jest wykorzystywany niemal w każdej firmie i organizacji. Wygoda obsługi, rozbudowane narzędzia edycyjne i ogromne możliwości czynią z niego uniwersalną aplikację dla wszystkich, którzy w swojej pracy piszą i przetwarzają teksty. Worda można wykorzystać zarówno do napisania krótkiego pisma, jak i do przygotowania kilkusetstronicowej książki z ilustracjami, przypisami, skorowidzem i spisem treści.
Dzięki książce "Word 2007 PL. Kurs" opanujesz możliwości najnowszej wersji Worda. Poznasz interfejs użytkownika i zasady pracy z dokumentami. Nauczysz się wprowadzać i formatować tekst, wstawiać symbole i znaki specjalne oraz korzystać z autokorekty. Dowiesz się, w jaki sposób zabezpieczać dokumenty hasłem i tworzyć kopie zapasowe plików. Poznasz sposoby odzyskiwania tekstu z uszkodzonych dokumentów. Przeczytasz także o tworzeniu przypisów, indeksów i spisów treści oraz tabel i list, a także o drukowaniu dokumentów.
Uruchamianie i aktywacja najnowszego pakietu Office 2007 Interfejs użytkownika Worda 2007 Wstawianie tekstu Wyszukiwanie i zastępowanie fragmentów tekstu Praca z plikami Formatowanie tekstu Drukowanie Wstawianie przypisów Tworzenie skorowidzów i spisów treści Tabele
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2007-02-09
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 320
Wydawałoby się, że Microsoft Word jest programem łatwym do opanowania. Jednak od "radzenia sobie" do biegłej obsługi tej aplikacji prowadzi długa droga...
Zamiast długich tekstów - rysunki z dokładnymi objaśnieniami. Samodzielna nauka nigdy nie była tak prosta Nie ma chyba popularniejszej aplikacji biurowej...
Chcę przeczytać,