Przewodnik dla nauczycieli, wychowawców, pedagogów.
Autorka omawia znaczenie postawy "dobrego dorosłego" w procesie wychowania i nauczania dzieci z rodzin dysfunkcyjnych. Przedstawia charakterystykę rodziny dysfunkcyjnej i ról (strategii) pełnionych przez dzieci w kontekście myśli, uczuć i zachowań. Zwraca uwagę na konsekwencje zdrowotne, psychologiczne i społeczne stosowania tych strategii.
Przedstawia sposoby postępowania wobec ucznia z rodziny problemowej, uwzględniając możliwości, granice wpływu i odpowiedzialności nauczyciela
Informacje dodatkowe o Uczeń z rodziny dysfunkcyjnej. Przewodnik dla wychowawców i nauczycieli:
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2006-07-26
Kategoria: Pedagogika
ISBN:
83-02-08929-9
Liczba stron: 80
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Przeczytane:2013-12-18, Ocena: 5, Przeczytałam,