Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Ocena: 0 (0 głosów)

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!

Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.

Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.

Nauczysz się, w jaki sposób:

?         Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.

?         Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.

?         Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.

?         Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.

?         Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.

?         Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.

?         Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.

Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie  informatyki.

A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?

Informacje dodatkowe o Twórz własne gry komputerowe w Pythonie:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2017-05-05
Kategoria: Edukacyjne
ISBN: 9788301193225
Liczba stron: 400

więcej

Kup książkę Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie - opinie o książce

Inne książki autora
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Al Sweigart0
Okładka ksiązki - Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie ,,przeciągania i upuszczania", jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki...

Kodowanie z Minecraftem. Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia
Al Sweigart0
Okładka ksiązki - Kodowanie z Minecraftem. Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia

Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy